Det siger gæsterne om

Sommerfest for 280 medarbejdere

Hvad gør man når man står med en fest opgave der virker uoverskuelig og umulig? Man ringer til Østergaard Event!

Jeg kommer aldrig til at fortryde at jeg tog fat i Christina med min umulige opgave. Datoen for festen var flydende, temaet var uvist og det samme var deltager antallet.

Men fra første samtale med Christina, vidste jeg at vi nok skulle få det til at fungere sammen. Med 14 dage til festen, kunne vi endelig sætte en fast dato og alle leverandører stod klar.

Da dagen oprandt var der ikke en finger at sætte på noget som helst. Der var øje for de små detaljer, styr på det store billede og alle involveret fra Østergaard Event leverede ikke kun en fantastisk service, men også fortræffelig sans for hvad der gav en god fest – og alt sammen med et smil.
Mette Ravnskjær
Senior Marketing Manager
NKT Photonics

Årlige firmafest op som en Studio 54- Disko fest for 60 gæster.

Christina har hjulpet os at sætte vores årlige firmafest op som en Studio 54/ Disko fest – og sikken fest! Fra første telefonmøde til en god præsentation og med løbende dialog og detailplanlægning følte vi os i trygge hænder. Jeg kan kun anbefale Christina og hendes team! 5 stjerner herfra!
Martin Hahn
Projektudviklingschef
AKF Holding A/S

Koordinering af Building award 2023 med afvikling på Moltkes Palæ - november 2023.

Det var en ren fornøjelse at samarbejde med Christina på Building Awards. Hendes engagement og professionalisme var tydelig i alle aspekter af arrangementet. Alt forløb super godt, lige fra planlægningsfasen til selve gennemførelsen af eventet. Christina udviste en imponerende evne til at håndtere både store og små detaljer, hvilket sikrede en glidende og fejlfri afvikling. Tilbagemeldingerne fra gæsterne var entydigt positive, hvor mange fremhævede den velorganiserede struktur og den indbydende atmosfære. Det er sjældent at se et event forløbe så ubesværet, hvilket uden tvivl er et direkte resultat af Christinas hårde arbejde og dedikation. Varm anbefaling herfra til alle, der søger en dedikeret og dygtig eventkoordinator.
Carina Østergaard Nielsen
Chef for Produkt og Marketing
Nordiske Medier

Denmark Study Tour 2023

"We at Center for Sustainable Infrastructure, cannot say enough amazing things about Christina and Østergaard Event. Christina was punctual, detail oriented, and helped us create a wonderful experience for our international guests. Christina provided our delegation a warm environment to travel through Denmark and learn more about the culture. She provided excellent food options, was proactive in the face of adversity and did it with a smile on her face. We are so grateful to have a travel coordinator/event planner like her and look forward to working with her again in the future."
Alexa Martin Del Campo
Knowledge Exchange Coordinator, Center for Sustainable Infrastructure (CSI), Washington, United States

Efter mange måneders rejseplanlægning har Østergaard Event – i september 2023 – budt velkommen til en gruppe med 29 amerikanske gæster på “CSI’s Portland – Denmark Study Tour 2023”. 

State of Green har sammensat gruppes faglige program i samarbejde med Center for Sustainable Infrastructure (CSI), Washington, United States.

Østergaard Event stod for alt logistik, planlægning af hoteller og spiseoplevelser og var med gruppen rundt i Danmark som rejsekoordinator.

Det er for 2. år at Østergaard Event løsner koordineringsopgaven for CSI og det har igen været en spændende opgave som har skabt nye  spændende netværksforbindelse på tværs af landegrænser.

50 års fødselsdagsfest for Birgitte

Tusind tak for at have skabt en fest, som jeg ikke selv havde kunne forestille mig. Din evne til at spørge ind og sikre, at alle mine idéer og behov blev imødekommet, og så samtidig give festen den ekstra dimension, som min egen fantasi ikke kunne række til, er bare helt uovertruffen. Du har, sammen med Mia Resen, ramt mine ønsker om at give mine gæster og jeg selv en helt speciel oplevelse på alle parametre, med den smukkeste borddækning og udnyttelse af de rammer vi har privat, samt den højeste kvalitet på både mad og drikke. Uanset om det har været konfirmationsfest, stor rund fødselsdag eller denne intime middag, så overstiger Østergaard Event bare altid forventningerne. Tusind tusind tak for en helt igennem dejlig fødselsdagsfest.
Birgitte Krog Christensen
September 2023

40 års fødselsdagsfest for 140 gæster

Fantastisk samarbejde med Østergaard Event. Vi vil gerne udtrykke vores dybe taknemmelighed over for Østergaard Event for det utroligt vellykkede event, de arrangerede for os. Fra start til slut var deres professionalisme og engagement i en klasse for sig. Østergaard Events evne til at fokusere på detaljerne og levere en skræddersyet oplevelse var imponerende. Fra det sjove valg af lokation til den nøje gennemtænkte udsmykning skabte de en unik atmosfære, som vores gæster var vilde med. Velkommen til 80érne. Vi har modtaget utallige positive tilbagemeldinger fra vores gæster, der roste arrangementets opbygning og gennemførelse. Østergaard Event forstod vores ønsker og formåede at omsætte dem til en mindeværdig oplevelse. Vi vil varmt anbefale Østergaard Event til enhver, der søger en pålidelig partner til deres event. Deres dedikation og kreativitet gør dem virkelig bemærkelsesværdiges
Michael Rasmussen og Peter Egebæk
August 2023

Dekoration til bryllupsfest

Vi er så glade for, at vi valgte Christina til at skabe rammerne for vores bryllup. Hele vejen igennem har hun været hjælpsom, lyttende og tålmodig, og det har været tydeligt at mærke, at det var vores behov og ønsker, der kom først. Vi har været meget trygge ved at have Christina med fra start til slut, og det viste den enormt flotte pynt, opsætning og opdækning også, at vi roligt kunne være. Christina, du gav os roen til blot at kunne nyde hinanden og vores dag. Det vil vi gerne sige tusind tak for.
Marie & Rikke
Brudepar den 2. september 2023

Samarbejde med Syddansk Universitet

På SDU har vi haft fornøjelsen af at samarbejde med ”Østergaard Event”, der deltog som casevirksomhed i Marketingfaget i foråret 2023. Her holdte Christina Østergaard et indbliksgivende oplæg for vores HA-studerende.

Efterfølgende var hun løbende i dialog med de forskellige studiegrupper om deres individuelle projekter.

Christina Østergaard har været en yderst engageret, positiv og interesseret samarbejdspartner fra start til slut. Hun har mødt de studerende med nysgerrighed og åbenhed. Desuden har hun i hele processen udvist en imponerende sans for struktur.

Samarbejdet med Christina Østergaard er således kommet vores studerende til stor gavn, og vi håber, at hun vil gentage succesen og samarbejde med os igen en anden gang.
Michelle Hasselbalch Pedersen, marts - juni 2023
Outreach Partner, Incubation & Enterprising SDU Research & Innovation Organisation

Ribbon-cutting ceremony for Comet

“I cannot imagine not having Østergaard Events plan our corporate ribbon-cutting ceremony. Christina was so easy to work with and thought of every last detail to ensure that it was a perfect day. She has helped with decorations, logisitics, site prep, catering and working with local vendors. She even went above and beyond making last-minute requests and changes happen with ease.

Christina’s positive and helpful attitude made planning the event less stressful and fun as well.

Thank you, Christina!”
Hannah Ackermann, april 2023
Director of Marketing & Communications at COMET, Chicago, Illinois, USA

Delfejring af projekt på Novo Nordisk i Kalundborg

“Alt gik efter planen og var helt fantastisk. Alle detaljerne, ballonerne og de smukke blomster var præcis som det skulle være. Tusind tak for din fleksibilitet samt glade og dygtige væsen. Det gjorde det nemt og slippe kontrollen og bare nyde underholdningen og festen.

Psykologisk underholdning med Mikkel Karlsen var fantastisk og han har været et stort samtale emne på kontoret i dag”.
Sidsel Ejlersen, marts 2023
Project Associate Manager, Novo Nordisk

Fødselsdagsfest på Drewsens i Odense

“Jeg holdt min 75-års fødselsdag på Drewsens i Odense og havde udvalgt Østergaard Event (fundet på internettet) til at arrangere festen. Det har jeg været ualmindelig tilfreds med. Alt det der blev lovet, klappede bare. Christina havde idéen til indbydelsen, bordkort og senere udsmykning af lokalet. Jeg havde et ønske (after ski) til, når gæsterne ankom. Og så havde jeg en idé om hvilke kunstnere, jeg gerne ville have til at optræde. Det gik rigtigt fint med, at Christina ordnede det praktiske. Christina sørgede for DJ og danseband. Det gik rigtigt godt. Samarbejdet med Drewsens var rigtigt fint. Jeg fik meget ros for festen. Jeg kan kun anbefale Østergaard Event til dem, der ønsker at holde en perfekt fest, arrangeret og alene afviklet af Østergaard Event."
Hans Schweers
Januar 2023

Jubilæumsarrangementer ved Gyproc Kalundborg´s 50 års jubilæum.

Opgave: Østergaard Event planlagde 3 arrangementer over 2 dage, med samlet ca. 700 gæster.

"Du, sammen med dine folk og kontakter, har gennemført et rigtig flot og helhjertet stykke arbejde, det har været en fornøjelse på højt niveau.”
Søren Arens, oktober 2022
Business Unit and Plant Manager hos Gyproc Saint Gobain, Denmark

Bryllupsfest

"Vi kunne ikke have været mere tilfredse med Østergaard Event i forbindelse med vores bryllup. Christina havde sørget for de fineste omgivelser under vores fest, som var en perfekt kombination af vores egne input og hendes kreative løsninger. Men vigtigst af alt, havde vi i ugerne op til brylluppet en stor ro i, at vi var i trygge hænder og vidste, at hun havde styr på alle detaljerne."
Lin & Jacob
Brudepar på Restaurant Næs den 13. aug 2022

Gæst ved sommerbryllup, juni 2022

Jeg deltog som gæst ved Nanna og Jespers bryllup i Kirke Såby lørdag den 11. juni.

Jeg skal understrege, at jeg har takket Nanna og Jesper for en fantastisk bryllupsfest, men jeg synes også, at det er på sin plads at anerkende jeres indsats 😊.

Alt det materielle i form af inventar, mad, vin osv. osv. var helt perfekt, men den slags er måske ikke så bemærkelsesværdigt, når man entrerer med en professionel bryllupsarrangør.

Nej – det der især gjorde indtryk var jeres indsats som team på dagen. Timingen mellem jeres- og gæsternes forskellige aktiviteter var helt perfekt, og I lykkedes på fornemste vis med at være ”her og der og alle vegne” uden at det blev rigtigt blev bemærket.

Det kræver dygtighed og fingerspidsfornemmelse, og den slags opnår man kun ved at kombinere talent og dedikation med hårdt arbejde.

Så – tak for en rigtig flot indsats i Kirke Såby den 11. juni. Jeg følte mig som gæst yderst godt behandlet og kan kun medgive min bedste anbefaling
Michael Fl. Rasmussen
Gæst ved Nanna og Jespers bryllup
juni 2022

50 års fødselsdag

"Kære Christina

Ja hvad skal jeg snart skrive? Hold op hvor har du leveret varen. Fra vores første møde til festens afslutning, har du bare været så imødekommende, iderig, og virkelig god til at fange mine ønsker og stable en fantastisk fest på benene. Festsalens udsmykning blev kommenteret hele aftenen af mine gæster. Maden blev rost til skyerne og musikken fik alle på dansegulvet hele aftenen. Du fik simpelthen det hele til at falde sammen i en perfekt symfoni. …Og jeg kunne bare nyde aftenen og stemningen uden at skulle tænke på noget. Tusind tusind tak for en fantastisk 50 års fest. Den vil der blive snakket om i mange år fremover."
Peter B Christensen
April 2022

Denmark Study Tour 2022

Christina was a wonder - she managed dynamic, complex logistics for our group of 27 travelers as we arrived and moved around Denmark for a week (including Covid hitting the group and delaying travel). But she made it look easy, always projecting competence and good humor while she made it all work. Thanks to her excellent support, the trip was enjoyable, impactful and a real success.
Ted Sturdevant
Director of Strategic Initiatives Center for Sustainable Infrastructure, Washington, United States

Efter flere måneders rejseplanlægning har Østergaard Event – i juni 2022 – budt velkommen til en gruppe med 27 amerikanske gæster på “CSI’s Portland to Denmark Study Tour” (Center for Sustainable Infrastructure )

Kalundborg Symbiose har sammensat deres faglige program og Østergaard Event har koordineret alt logistik, hotel og spiseoplevelser fra København, Kalundborg og til Ålborg. Det har været en spændende opgave og det har skabt nye gode netværksforbindelse på tværs af landegrænser.

Bryllupsfest

"Vi takker dig af begge vores hjerter for den smukke, hyggelige og flotte udsmykning og eminente service op til og i forbindelse med vores bryllup. Vi havde det mest fantastiske bryllup som overgik alle vores forhåbninger. Vi håber du får stor succes med din virksomhed og vi vil i hvert fald give dit navn videre med varme anbefalinger til alle vi kender som måtte have et behov."
Liv & Thomas
Brudepar 28/8-21

Fredagsbar for 800 gæster

Tak for et fantastisk samarbejde. Jeg skriver hermed en reference, som du er velkommen til at bruge i salgssammenhæng. Christina & Østergaard Event er en helt unik samarbejdspartner til events. Jeg følte, at hele vores event var i både trygge og professionelle hænder fra den spæde planlægningsfase til sidste stol blev stablet til oprydningen, efter eventet. Christina har øje for alle detaljer, og hun holder sig ikke tilbage med at komme med forslag og idéer, der kan tilføre arrangementet og oplevelsen merværdi. Jeg oplever, at der i Christinas kvalitetsstempel indgår alt fra, at forstå kundens behov i alle former, en detaljeret planlægning som sammen med en indlevelse uden lige, når arrangementet gennemføres. Det er svært, at holde rosen tilbage, når Christina og hendes team er i fuld aktion – og jeg glæder mig allerede til næste gang, jeg skal benytte mig af Østergaard Event.
Jacob Mikkelsen Manniche Rais
Experience Manager, ISS Facility Services A/S, august 2021

Instagramkampagne

Sænk skuldrene og stressniveauet, når Christina fra Østergaard Event tager over! I forbindelse med en Instagramkampagne stod Christina for styling af picnicdates, og hvert sted blev helt eventyrligt uden at gå på kompromis med det valgte steds øvrige kvaliteter. Christina har et super overblik, og opgaven blev udført meget overbevisende og professionelt. Det giver som kunde en fantastisk ro at vide, at der bliver taget hånd om alt.
Henriette Schultz
Udviklingskonsulent Kalundborg kommune

Konfirmation

Det hele levede bestemt op til vores forventninger og tak for super god service. Vi vil helt sikkert vende tilbage en anden gang.
Louise Christina
Dekoration til konfirmation, april 22

Bryllupsfest

TAK for et FANTASTISK bryllups arrangement på Vognserup Gods lørdag d. 10. juli 2021. Du og dine fantastiske piger og kokke, var overalt. Du så alt og du gjorde det på bedste måde muligt for os, at agere “Toastmaster-par” og det var bestemt en udfordrende opgave, i et selskab, hvor mange gerne ville deltage med taler og indslag. Du var på alle måder “krumtappen” som skabte rammen om det mest perfekte bryllup vi nogensinde har oplevet. Kærlig hilsen Britta & Bjørn
Britta & Bjørn
Toastmasterpar til bryllupsfest​, juli 2021

"Til vores første møde...

...havde Christina afsat tid til, at vi kunne fremlægge vores egne forventninger og budget. Vi var meget imponerede over Christinas forberedelse til mødet, hendes professionelle struktur og overblik, samt hvor mange ting hun havde mulighed for at hjælpe med. Christina havde forberedt en lang række ideer til servering, pynt og struktur, og havde endda kontakt med de helt rigtige mennesker ift. køb og bestilling af diverse varer og tilbehør til festen. Efter vores første møde udarbejdede Christina et velstruktureret overblik over alle materialer, varer og former for service, som vi havde brug for med tilhørende pris. Vi endte med at hyre Christina til at sørge for varebestillinger, stå for oppyntningen af festlokalet og som koordinator til festen. Indledningsvis havde vi begge en bekymring over at skulle overlade bryllupsplanlægningen til en anden person. Den bekymring blev dog gjort til skamme, efter at vi havde set Christina i aktion. Vi gik fra at stresse over planlægningen til med fornøjelse at følge med på sidelinjen, mens Christina bestilte materialer, arrangerede serveringspersonale, stod for blomsterbinding og oppytning i dagene op til festen, samt løste alle problematikker der opstod under og op til festen. Man har slet ikke fantasi til at forestille sig alle de problematikker som kan opstå i planlægningen og udførelsen af en bryllupsfest. Christina var forberedt på det hele og havde en løsning på alt. Christina var til stede under festen til sent på natten, hvor hun sørgede for at alting forløb glat. Madservering blev koordineret til perfektion med toastmasteren. Vi endte med at have den bedste dag i vores liv. En stor del af dette kan tilskrives Christinas nøje planlægning og imponerende overblik både under og op til brylluppet. Vi vil til enhver tid anbefale Christina til venner og bekendte som skal planlægge en bryllupsfest eller andre store begivenhed."
Katrine & Jens
Bryllupsfest 10.07.21 Vognserup Gods
Scroll to Top